Grupni treninzi

SPARTAN LIFT

Grupe od 20 do 25 polaznika. Trening se izvodi u poslijepodnevnim terminima a namjenjen je naprednim vježbačima koji uvijek žele dati svoj maksimum. SpartanLIFT je trening snage visokog inteziteta dizajniran sa namjerom da izazove što veći adaptacijski odgovor organizma (Crossfit, Weightlifting, TRX, Kettlbell). Namjenjen samo najsnažnijima i najizdržljivijima. Uključuje više vježbi iz različitih sportskih disciplina: dizanje utega, kardio, vježbe vlastitim tijelom, pliometriju, funkcionalne pokrete itd.

SPARTAN

Grupe od 20 do 30 polaznika. Poslijepodnevni termini programa koji je isključivo namjenjen osobama koje se redovno bave sportom (min 3 puta tjedno treniraju unazad 6mj.) Spartan je trening visokog inteziteta (TRX, Kettlbell, Bodyweiht, BootCamp). Dinamičan intervalni trening snage, koji se provodi uz korištenje malih rekvizita poput ručnih utega, guma, šipki s opterećenjem, lopti…Intenzivno ubrzavanje metabolizma i sagorijevanje kalorija i satima nakon treninga. Cilj je redukcija masnih naslaga i povećanje mišićne mase, a radimo najviše na snazi, jakosti i mišićnoj izdržljivosti u kombinaciji sa brzinom, fleksibilnosti, agilnosti itd.

BODYWEIGHT

Grupe od 20 do 30 polaznika. Poslijepodnevno-večernji termini programa. Bodyweight – HIIT (high intensity interval training) je funkcionalni trening u kojem se izmjenjuju intervali rada visokog intenziteta sa intervalima niskog intenziteta ili aktivnog odmora. Namjenjen je osobama koje su u dobroj kondiciji, nije za početnike. Povećava kardiovaskularnu izdržljivost, sagorijeva masne naslage i zateže i oblikuje bokove, noge i stražnjicu. Cilj postići nižu željenu težinu uz zadržavanje mišićne mase. Svaki vježbač sam sebi određuje intezitet brzine izvođenja pojedine vježbe.

START OUT

Grupe od 20 do 30 polaznika. Treninzi se održavaju prijepodne i navečer. Program prilagođen svim vrstama vježbača, a posebno početnicima. StartOUT je kružni intervalni trening srednjeg inteziteta koji kombinira funkcionalne vježbe snage i izdržljivosti (Insanity, Bodyweight, Pilates). Jedini rekvizit koji koristimo na startout programu je vlastito tijelo sa kojim radimo fantastične rezultate. Navedeni način vježbanja dovodi do maksimalnog poboljšanja odnosa jakosti prema vlastitoj težini. Većina vježbi vlastitim tijelom se lagano izvodi i uči. Ciljevi koje želimo postići: sagorijevanje kalorija, oblikovanje i zatezanje, povećanje snage i unapređenje zdravlja.

Izgradite savršeno tijelo i pridružite nam se u izvođenju preko 300 različitih vježbi!

Raspored treninga

Ponedjeljak
09:30 STARTOUT
17:45 SPARTAN LIFT
18:45 SPARTAN
19:45 BODYWEIGHT
20:45 STARTOUT
Utorak
17:45 SPARTAN
18:45 SPARTAN LIFT
19:45 STARTOUT
20:45 BODYWEIGHT
Srijeda
09:30 STARTOUT
17:45 SPARTAN
18:45 BODYWEIGHT
19:45 STARTOUT
20:45 STARTOUT
Četvrtak
17:45 SPARTAN
18:45 SPARTAN LIFT
19:45 STARTOUT
20:45 BODYWEIGHT
Petak
09:30 STARTOUT
17:45 SPARTAN LIFT
18:45 BODYWEIGHT
19:45 STARTOUT
20:45 STARTOUT